لاستیک نکسن از دیگر برندهای کرۀ جنوبی به شمار می رود که از سوی بسیاری از افراد مورد استقبال قرار گرفته می شود. لازم به ذکر است که لاستیک های نکسن به عنوان تایرهای فابریک برخی از محصولات شرکت های خودروسازی هیوندای، کیا و ... مورد استفاده قرار گرفته می شوند. با توجه به کیفیت بالای لاستیک نکسن، از محصولات این برند شناخته شده می توان برای انواع اتومبیل استفاده نمود. لازم به ذکر است که هنگام  خرید لاستیک نکسن ، بایستی اطلاعات جامع نسبت به مشخصات فنی خودرو و همچنین شرایط محیطی و نوع جاده ای که قصد رانندگی بر روی آن را دارید، داشته باشید.  فروشگاه چرخ و یدک متناسب با نوع فعالیتی که دارند، توانسته اند در لیست محصولات خود، امکان خرید لاستیک نکسن و لاستیک دانلوپ را برای عموم مشتریان خود فراهم آورند.

عوامل تعیین قیمت لاستیک نکسن

با توجه به دسته بندی متفاوت لاستیک نکسن که از سوی کمپانی سازنده صورت گرفته است، بایستی در انتخاب سایز و نوع لاستیک خودرو توجه و دقت کافی داشته باشید. به عبارتی، هر کدام از دسته بندی های متفاوت لاستیک نکسن دارای یک سری مشخصات فنی منحصر به فرد می باشند. بدین ترتیب پس از کسب اطلاعات مکفی می توانید بهترین انتخاب خود را داشته باشید. لاستیک نکسن تمام فصل، زمستانه و تابستانه از جمله دسته بندی های اصلی تایر ماشین به شمار می روند. در نتیجه متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه می توانید بهترین نوع لاستیک خودرو را انتخاب نمائید.

با این تفاسیر، قیمت لاستیک نکسن به عواملی همچون سایز، تاریخ تولید و میزان کیفیت متریالی که مورد استفاده قرار گرفته می شوند، وابسته است. ضمن آنکه کمپانی نکسن توانسته اند محصولات خود را عناوین تجاری متفاوت منجمله لاستیک رودستون، لاستیک کپیتال و نکسن به بازار عرضه نمایند. بنابراین بر حسب نیاز و سلیقۀ شخصی می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک، اقدام به  خرید لاستیک دانلوپ و لاستیک نکسن اورجینال با قیمت ارزان نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 71 

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 90
نمایش همه
علاقه مندی ها ()