لاستیک پراید را می توانید در برندهای متفاوت خریداری نمائید. پراید از جمله محصولات شرکت خودروسازی سایپا محسوب می گردد که توانسته اند در تیپ های متفاوت این اتومبیل را تولید و به بازار عرضه نمایند. این چنین افرادی که راننده یکی از خودروهای پراید هستند، از میان مدل های متنوع لاستیک پراید، می توانید بهترین انتخاب خود را داشته باشید. اتومبیل پراید دارای قدرت موتور 63 اسب بخار ، گشتاور 103 نیوتن متر ، پیشرانه 4 سیلندر و 8 سوپاپ است که باعث گردیده یک رانندگی معمولی در سطح شهر را با این خودروی سواری تجربه نمائید. فروش لاستیک پراید  در دسته بندی متفاوت صورت می پذیرد و می توانید با مراجعه به فروشگاه چرخ و یدک، از میان محصولات موجود بهترین انتخاب خود را خریداری نمائید.

خرید لاستیک پراید از برندهای خارجی و ایرانی

از جمله برندهایی که می توانید برای خرید لاستیک پراید انتخاب نمائید، عبارتند از : لاستیک کومهو، لاستیک هانکوک، لاستیک بارز، لاستیک یزد تایر، لاستیک بریجستون، لاستیک گودیر و ... .

بنابراین متناسب با هزینه ای که برای خرید لاستیک پراید در نظر گرفته اید، می توانید تایر ارزان و یا گران قیمت خریداری نمائید. توجه داشته باشید که هنگام انتخاب لاستیک پراید، علاوه بر مشخصات فنی مندرج بر لاستیک های فابریک پراید، شاخص های مهمی همچون شرایط محیطی و نوع جاده را در نظر بگیرید. این چنین با آسودگی خاطر می توانید بهترین لاستیک پراید را متناسب با مدل اتومبیلتان خریداری نمائید. از آنجایی که قیمت لاستیک پراید بر مبنای برند، سال تولید و مدل آن تعیین می گردد.

جهت اطلاع از بروزترین قیمت لاستیک پراید می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر دارای سابقۀ طولانی و درخشان در حوزۀ فروش لاستیک های خارجی و ایرانی مانند فروش لاستیک نکسن هستند که توانسته اند امکان خرید لاستیک پراید با قیمت ارزان و گران را همراه با گارانتی معتبر برای عموم مشتریان فراهم آورند. این چنین متناسب با نیازی که دارید، می توانید بهترین سایز و مدل لاستیک رادیال را برای اتومبیل سواری و باری خریداری نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 71 

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 109
نمایش همه
علاقه مندی ها ()