لاستیک سوزوکی را می توانید در سایزهای متفاوت، منطبق بر تیپ های متفاوت اتومبیل سوزوکی ویتارا خریداری نمائید. همانطور که می دانید، لاستیک از اجزای اصلی خودرو محسوب می گردد چون نقش بسزایی بر روی کیفیت رانندگی و همچنین میزان مصرف سوخت و سطح چسبندگی بر روی جاده دارد. اگر در پی خرید لاستیک سوزوکی هستید، بایستی نگاهی بر روی مشخصات فنی تایرهای فابریک خودرو داشته باشید. میزان پهنای لاستیک، نسبت ارتفاع دیواره لاستیک به پهنای آن و قطر رینگ در کنار شاخص هایی همچون حداکثر سرعت و بار مجاز در کنار سال تولید، نوع ساختار و متریالی که مورد استفاده قرار گرفته می شوند، بر روی انتخاب و خرید لاستیک سوزوکی تأثیرگذار می باشند. فروشگاه چرخ و یدک چندین سال است که در حوزۀ فروش لاستیک خودرو، در لیست لاستیک های پرفروش خود، توانسته اند امکان خرید لاستیک سوزوکی  ویتارا را فراهم نمایند.

رایج ترین سایز لاستیک های سوزوکی

از سایزهای لاستیک فابریک سوزوکی می توان به تایرهای 2235/70R16، 225/65R17 و 215/55R17 اشاره نمود. بنابراین مالکین اتومبیل سوزوکی می توانند بر اساس مدل خودرو و سپس مبتنی بر شرایط محیطی که قصد رانندگی با اتومبیل خود را دارند، بهترین خرید لاستیک سوزوکی را داشته باشند. همانطور که میدانید، با انتخاب لاستیک مناسب برای اتومبیلتان، می توانید بهترین رانندگی را تجربه کنید و از موقعیت موجود به بهترین شکل ممکن استفاده نمائید. قیمت لاستیک سوزوکی بر اساس شاخص های متعددی همچون سایز، برند و سال تولید آن تعیین می گردد که می توانید جهت سفارش و همچنین بررسی و مقایسۀ چندین محصول با یکدیگر، به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

این مجموعۀ معتبر، بر روی تهیه و فروش لاستیک خودرو متمرکز هستند و این چنین توانسته اند امکان خرید لاستیک سوزوکی ویتارا را منطبق بر مشخصات فنی تایرهای فابریک خودرو فراهم آورند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کاشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 71 

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 110
نمایش همه
علاقه مندی ها ()