لاستیک اسپورتیج در سایزهای متفاوت قابل خریداری می باشد چون شرکت تولید کنندۀ این خودرو، توانسته اند موفق به ساخت خودروی اسپورتج با یک سری تغییرات جزئی در سال های متفاوت گردند. در همین راستا، هنگام  خرید لاستیک اسپورتیج  بایستی توجه و دقت کافی بر روی مشخصات فنی خودرو داشته باشید. هم اکنون متناسب با سایز رینگ متفاوت همچون 16، 17، 18و 19 می توانید مدل های مختلفی از لاستیک اسپورتج را خریداری نمائید. به عنوان مثال اگر خودروی اسپورتیج شما دارای رینگ با سایز 17 می باشد، می توانید منطبق لاستیک فابریک اسپورتیج اقدام به خرید تایر با سایز 225/60r17 نمائید. فروشگاه چرخ و یدک منطبق بر نیاز عموم مشتریان، توانسته اند در لیست محصولات خود، فروش لاستیک کیا اسپورتیج را داشته باشند.

خرید لاستیک اسپورتیج ارزان و با کیفیت

بدین ترتیب با آسودگی خاطر می توانند از میان محصولات موجود در فروشگاه و بازار، بهترین انتخاب خود را داشته باشند. از این رو قیمت فروش اینترنتی لاستیک  بر اساس شاخص های متعددی همچون مشخصات فنی آن و برند تعیین می گردد. بنابراین در سطح بازار امکان خرید لاستیک اسپورتیج ارزان و همچنین گران قیمت وجود دارد. از میان برندهای موجود، می توانید بهترین انتخاب خود را از میان لاستیک های دانلوپ، پیرلی، میشلن، بریجستون، نکسن، نانکن و .... داشته باشید. با این تفاسیر، مبتنی بر مشخصات فنی تیپ های متفاوت کیا اسپورتیج می توانید بهترین انتخاب لاستیک سواری را داشته باشید.

بدیهی است، با مد نظر قرار دادن موارد مذکور، مناسب ترین لاستیک را برای خودروهای اسپورتیج خریداری نمائید. متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه، امکان خرید لاستیک اسپورتیج تمام فصل، تابستانه و زمستانه وجود دارد. بنابراین تأکید بر این موضوع مهم داریم که بایستی اطلاعات جامعی نسبت به ویژگی و مفاهیم ارقام و حروف لاتین مندرج بر روی لاستیک داشته باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و در نهایت خرید آنلاین لاستیک اسپورتیج با کیفیت می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 71 

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 113
نمایش همه
علاقه مندی ها ()