فروش توربو شارژ در مدل های متفاوت صورت می پذیرد چون ارتباط مستقیم با قدرت موتور اتومبیل دارد. در نتیجه توسط شرکت های خودروسازی، شاهد بکارگیری درست قطعۀ توربو شارژ هستیم. عملکرد توربو شارژ به نحوی است که تأثیر مستقیم بر روی عملکرد موتور اتومبیل دارد چون قابلیت جبران کمبود اکسیژن مورد نیاز برای احتراق بنزین و گازوئیل را خواهد داشت.

هم اکنون فروش توربو شارژ ارزان توسط برخی از مراکز منجمله فروشگاه توربو شارژ سنتر انجام می پذیرد. مجموعه هایی که به صورت تخصصی در حوزۀ تأمین، تعمیر و فروش توربو شارژ موتور فعالیت می کنند.

فروش توربو شارژ خودروهای سبک

طراحی سیستم قطعات توربو شارژ به نحوی است که تجهیز به توربین و کمپرسور هستند. بدین ترتیب با مکش گازهای خروجی از قسمت اگزوز توسط قطعۀ توربین، هوا به درون کمپرسور وارد می شود و سپس فرآیند متراکم سازی صورت می پذیرد و به صورت یک مرتبه هوای متراکم به درون مخزن احتراق تزریق می گردد. این چنین هنگام افزایش سرعت خودرو، توربو شارژ می تواند اکسیژن مورد نیاز برای احتراق سوخت را تأمین نماید. در همین راستا، فروش توربو شارژ در برند و مدل های متفاوت صورت می پذیرد. برای اطلاع از  قیمت توربو شارژ به سایت این مجموعه ی معتبر و تخصصی مراجعه نمایید.

با توجه به اینکه نسل جدید موتور خودروهای پیشرفته دارای قطعۀ توربو شارژ هستند، ممکن است عوامل متعددی منجربه به آسیب دیدگی توربو شارژ موتور گردد و در نتیجه بازدهی خودرو را کاهش دهد. از این رو توسط برخی از مراکز عرضۀ قطعات خودرو، شاهد فروش توربو شارژ هستیم. تأمین قطعات اورجینال و جایگزین نمودن آنها در عملکرد اتومبیل تأثیرگذار خواهد بود. با گسترش مراکز فروش توربو شارژ موتور، بایستی نسبت به اصل بودن این قطعه اطمینان حاصل نمائید چون نقش اساسی بر روی دوام و عملکرد موتور خودرو خواهد داشت. قیمت توربو شارژ به برند و نوع آن بستگی دارد. بدین ترتیب جهت خرید و تعمیر توربو شارژ انواع خودرو می توانید به فروشگاه توربو شارژ سنتر مراجعه نمائید.

فروشگاه توربو شارژ سنتر 

شعبه مرکزی : تهران خیابان قزوین دوراهی قپان پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه  : 09212068607 - 09127044314

خط ثابت : 02155786865

فکس : 55191341

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 74
نمایش همه
علاقه مندی ها ()