توربو شارژ در طراحی و ساخت خودروهای پیشرفته به کار می رود و نقش بسزایی بر روی بازدهی موتور دارد. در واقع صرف نظر از قیمت توربو شارژ ، بایستی از اصل بودن این قطعه و تطابق مشخصات فنی آن اطمینان حاصل نمائید. در اینجا شما را بیشتر با عملکرد توربو شارژ آشنا می سازیم چون نقش پر رنگ در افزایش عملکرد خودرو خواهد داشت. 

قیمت توربو شارژ خودروهای سواری

توربو شارژ در طی چندین مرحله، فعالیت اصلی خود را انجام می دهد. ابتدای کار، هوای خنک به سمت پیشرانه خودرو و کمپرسور می رود. در گام دوم، مکش هوای زیاد به واسطۀ فن کمپرسور انجام می پذیرد. این در حالی است که هوای داخل کمپرسور فشرده می شود و سپس کولر، هوای گرم فشرده شده را خنک می کند و از طریق سیلندرهای موتور به مخزن احتراق تزریق می کند و بدین ترتیب شرایط را برای افزایش بازدهی موتور خودرو فراهم می آورد. 

فروشگاه توربو شارژ سنتر از جمله مراکز فروش توربو شارژ معتبر و شناخته شده در بازار است که توانسته اند در عرصۀ فروش توربو شارژ فعالیت خود را آغاز نمایند. این چنین شرایط مناسبی را برای همشهریان خود در خرید توربو شارژ فراهم آورند.

عوامل متعددی بر روی قیمت توربو شارژ تأثیرگذار می باشد. به عبارتی قیمت توربو شارژ هایما متفاوت از قیمت توربو شارژ سمند و یا توربو شارژ دنا پلاس می باشد. البته وارداتی بودن اکثر قطعات خودروهای مدل جدید و پیشرفته، بروزترین قیمت توربو شارژ را می توانید از طریق واحد فروش توربو شارژ سنتر استعلام نمائید. همانطور که می دانید، اتومبیل برای آنکه بتواند نیروی مورد نیاز برای موتور را تأمین نماید، اقدام به سوختن بنزین می نماید. بنزین برای سوختن نیاز به اکسیژن دارد. از آنجایی که مدل های قدیمی موتور خودرو تجهیز به سیلندرهای بیشتری بودند تا بتوانند اکسیژن زیادی را برای سوختن بنزین فراهم آورند، چندین دهه است که با طراحی توربو شارژ توانسته اند کمبود اکسیژن را برای احتراق بنزین جبران نمایند.

فروشگاه توربو شارژ سنتر 

شعبه مرکزی : تهران خیابان قزوین دوراهی قپان پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه  : 09212068607 - 09127044314

خط ثابت : 02155786865

فکس : 55191341

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 77
نمایش همه
علاقه مندی ها ()