لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو شامل قطعات متعددی است و به نوعی اجزای اصلی ماشین را تشکیل می دهند. بلدوزر شکل تکامل یافتۀ لودر می باشد و با افزودن ملحقات متفاوت، بر میزان کاربری این ماشین سنگین افزوده اند. قطعات بلدوزر کوماتسو از تنوع بالا برخوردار بوده و متشکل از سه بخش کلی کابین، سطح فوقانی و زیربندی می باشد. بنابراین متناسب با بلدوزرهای معمولی و زره پوش بایستی در زمان خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو تمام توجهات را نسبت به چگونگی خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو اصل داشته باشید. پارت یدک راهسازی در طول سال ها فعالیت و تلاش فراوان توانسته اند موفق به عرضۀ انواع قطعات ماشین آلات راهسازی منجمله لوازم یدکی انواع بلدوزر کوماتسو اورجینال منطبق بر مدل های موجود این ماشین در داخل کشور گردند.

سفارش لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو اصل

از بلدوزر معمولی در اکثر پروژه های عمرانی و راهسازی استفاده می شود ولی طراحی لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو از نوع زره پوش به نحوی است که کاربرد عمدۀ آن را می توان در عملیات های معدن و نظامی مشاهده نمود. به کارگیر قطعات تیغه و ریپر در طراحی بلدوزر، به منظور امور خاکبرداری، جابجایی، ایجاد شیار و یا شکستگی بر روی سطوح زمین می باشد. بنابراین صنعت گران متناسب با نیازی که دارند، اقدام به خرید قطعات بلدوزر کوماتسو  نموده اند و از آن در اجرای پروژه های بزرگ و سنگین استفاده می نمایند.

در همین راستا، فروش لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو در سطح بازار از سوی برخی از مراکز فروش قطعات ماشین آلات صورت می پذیرد. از آنجایی که شاهد بکارگیری بلدوزر در اجرای پروژه های مختلف هستیم، بدون دغدغه می توانید قطعات اورجینال آن را خریداری نمائید. در دسته بندی لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو می توانید شاهد فروش انواع قطعاتی همچون فیلترات روغن، فیلتر هواکش، بلبرینگ چرخ، فشنگی حرارت آب، فیلتر گیربکس، پمپ هیدرولیک، پمپ مادر، یاتاقان ثابت و متحرک، شفت و ... باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش انواع لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو اورجینال می توانید با مجموعۀ پارت یدک راهسازی تماس حاصل فرمائید.

پارت یدک راهسازی 

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 84
نمایش همه
علاقه مندی ها ()