لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو را می توانید از طریق مراکز فروش قطعات ماشین آلات سنگین خریداری نمائید. تعدد قطعاتی که در ساخت دامپتراک به کار برده می شوند، بسیار است و آسیب دیدگی هر کدام از آنها می تواند باعث از کار افتادگی ماشین و یا کندی عملکرد آن گردد. در نتیجه لیست فروش لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو شامل قطعات ریز و درشتی می باشند که قسمت های مختلف آن را دربر می گیرد. شاسی جلو، اکسل، میل گاردان، رینگ و لاستیک، ترمزها، فاینال درایو، دیفرانسیل ها، شاسی عقب، نقطه اتصال نوسانی، جک فرمان، جک های بالابر مخزن، جک هیدرولیکی، شیر کنترل، رادیاتور و ... برخی از انواع لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو به شمار می روند که می توانید از طریق پارت یدک راهسازی نسبت به خرید آنها اقدام نمائید.

سفارش غیر حضوری لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو

دامپتراک نوعی کامیون کمرشکن است که می توان از مزایای آن در اجرای پروژه های مختلف استفاده نمود. در واقع ماشین دامپتراک، وسیلۀ مناسبی برای بارگیری مصالح معدنی، مصالح ساختمانی و ... در حجم بالا می باشند و به همین دلیل در معرض فشار بار زیادی قرار می گیرند. این مسئله می تواند برخی از لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو را درگیر کند و باعث آسیب دیدگی آنها گردد. در صورت بروز نقص فنی برای چنین ماشین آلاتی، بایستی به دنبال تعویض قطعات آسیب دیدۀ دامپتراک بود و به نوعی عملکرد اولیۀ آن را بازگرداند.

در همین راستا، در لیست تجهیزات ماشین آلات سنگین، شاهد فروش انواع لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو در مدل های متفاوت هستیم. پیش از خرید قطعات دامپتراک کوماتسو ، بایستی از اصل بودن آنها اطمینان حاصل نمائید چون متأسفانه در سطح بازار شاهد فروش قطعات غیر اورجینال و بی کیفیت هستیم. هم اکنون جهت استعلام قیمت لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو اورجینال می توانید با کادر فروش مجموعۀ پارت یدک راهسازی تماس حاصل فرمائید.

پارت یدک راهسازی 

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 77
نمایش همه
علاقه مندی ها ()