لاستیک پرادو را می توان در برند و سایزهای متفاوت خریداری نمود. نکات فراوانی در خصوص انتخاب و خرید لاستیک پرادو و هر اتومبیل دیگری وجود دارد که بایستی شما به عنوان یک راننده، سطح اطلاعات خود را نسبت به این موضوع افزایش دهید. از آنجایی که ساختار لاستیک به نحوی است که با گذشت زمان و استفادۀ مکرر از آن دچار آسیب و فرسودگی می شوند. ضمن آنکه برخی از موارد تصادف نیز می تواند در فرسودگی زود هنگام لاستیک پرادو و هر اتومبیل دیگری تأثیر بگذارد. بنابراین راننده هر چند سال یکبار بایستی نسبت به تعویض تایرهای قدیمی خودرو اقدام نماید. در نتیجه بایستی آگاهی کافی نسبت به تنوع مدل لاستیک و انتخاب و  خرید لاستیک پرادو مناسب و استاندارد کسب نمایند.

خرید لاستیک پرادو اورجینال

فروشگاه کاسپین تایر یکی دیگر از مراکز فعال در حوزۀ فروش لاستیک خودرو به شمار می روند. در لیست محصولات خود، امکان خرید لاستیک پرادو در برندهای چینی، ژاپنی و غیره را فراهم نموده اند. فروش لاستیک پرادو بر اساس تیپ های متفاوت این خودرو در سطح بازار انجام می پذیرد. بنابراین اگر به دنبال انتخاب لاستیک پرادو هستید، بایستی اطلاعات اولیه نسبت به مشخصات فنی تایرهای فابریک اتومبیل داشته باشید. سپس با مد نظر قرار دادن شرایط محیطی و نوع جاده ای که قصد رانندگی بر روی آن را دارید، می توانید اقدام به خرید لاستیک پرادو از نوع رادیال و یا بایاس نمائید.

قیمت   خرید لاستیک T8 و لاستیک پرادو بر اساس شاخص های متعددی همچون برند و سایز تعیین می گردد. همواره بایستی در زمان انتخاب لاستیک تمام جوانب را در نظر بگیرید و متناسب با تیپ اتومبیل، سایز لاستیک را خریداری نمائید. هم اکنون از طریق فروشگاه اینترنتی کاسپین تایر به صورت آنلاین می توانید اقدام به خرید  لاستیک T8 و لاستیک پرادو در سایزهای 256/60R17، 275/65R17، 265/70R17 و ... نمائید که متناسب با خودروهای پرادو با رینگ سایز 17 در نظر گرفته می شوند.

 فروشگاه کاسپین تایر 

آدرس فروشگاه : تهران، چهار راه سرچشمه، خیابان امیرکبیر شرقی، مجتمع تجاری لاستیک 110، طبقه زیر همکف، واحد 16

شماره تماس:  02133541746   /   02133540197

پشتیبانی 24 ساعته در تلگرام، واتساپ، روبیکا، ایتا :  09125101218

ساعات فروش حضوری :  شنبه تا چهارشنبه  10 الی 16 ،  پنج شنبه ها 10 الی  13

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 77
نمایش همه
علاقه مندی ها ()