لاستیک از اجزای مهم اتومبیل به شمار می رود و عوامل متعددی در انتخاب این نوع محصول تأثیرگذار می باشد. ماهیت  انواع لاستیک نیز همانند هر کالای دیگری از بین رفتنی می باشد و دارای تاریخ انقضا است. بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که به دنبال تعویض تایرهای قدیمی و فرسودۀ اتومبیل خود می باشید، مطالعۀ این مقاله می تواند شما را بیشتر با چگونگی انتخاب و تشخیص لاستیک مناسب برای اتومبیلتان آشنا سازد. فروشگاه چرخ و یدک به اقتضای نوع فعالیتی که دارند، توانسته اند امکان خرید لاستیک سواری، ماشین آلات سنگین و کشاورزی را فراهم آورند.

خرید بهترین لاستیک برای خودروهای سواری

این چنین رانندگان متناسب با مدل اتومبیل، می توانند بدون دغدغه پس از کسب مشاورۀ رایگان از سوی کارشناسان فروش ما در مجموعۀ چرخ و یدک، با اطمینان خاطر اقدام به خرید لاستیک رادیال و یا بایاس نمایند. هر کدام از دسته بندی های لاستیک خودرو، در طرح های متفاوت تولید و روانۀ بازار می شوند. بنابراین هنگام انتخاب لاستیک خودروی سواری، شاسی بلند و ... بایستی آگاهی لازم نسبت به این موضوع مهم داشته باشید.

مبتنی بر جنس جاده و شرایط محیطی بایستی مناسب ترین لاستیک را انتخاب و با قیمت ارزان خریداری نمائید. در واقع بر این موضوع مهم تأکید داریم، قیمت لاستیک را ملاک انتخاب خود قرار ندهید بلکه کیفیت جنس متریال به کار رفته و همچنین رعایت تطابق مشخصات فنی لاستیک با مدل خودرو و شرایط محیطی از جمله موارد مهمی هستند که بایستی مد نظر قرار گرفته شوند. نکات متعدد دیگری در انتخاب و خرید لاستیک ماشین وجود دارد، کا بایستی سطح آگاهی خود را به عنوان یک راننده افزایش دهید.

جهت اطلاع از قیمت فروش لاستیک سواری، شاسی بلند در برندهای لاستیک پیرلی، کومهو، نانکن، هانکوک، میشلن، دانلوپ و ... می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید و پس از بررسی کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه، بهترین انتخاب خود را خواهید داشت.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 101
نمایش همه
علاقه مندی ها ()