لاستیک کومهو جزء یکی از پرفروش ترین برندهای لاستیک کره ای محسوب می گردد چون نسبت به قیمت ارزان، از کیفیت بالا برخوردار است. در همین راستا برخی از شرکت های خودروسازی بزرگ، توانسته اند لاستیک های فابریک محصولات خود را از میان مدل های لاستیک کومهو انتخاب نمایند. طراحی و ساخت لاستیک خودرو بر اساس یک جدول بندی مشخص و بین المللی صورت می پذیرد و به همین دلیل شرکت هایی می توانند در این عرصه به موفقیت برسند که توانسته باشند، تمامی نکات و شاخص های استاندارد را رعایت نموده باشند. استقبال از فروش لاستیک کومهو نیز به همین دلایل است و رانندگان تمایل به انتخاب این برند برای اتومبیل خود دارند.

فروشگاه چرخ و یدک تلاش نموده اند در لیست محصولات خارجی، امکان  خرید لاستیک کومهو اورجینال را برای عموم مشتریان در تهران و شهرستان ها فراهم آورند.

پارامترهای مهم در خرید لاستیک کومهو

در نتیجه، اگر در پی انتخاب و  خرید لاستیک مناسب برای اتومبیلتان هستید، بایستی یک سری فاکتورهای مهم و اساسی را مد نظر قرار دهید. شرایط محیطی، نوع جاده، مدل خودرو و به نوعی مشخصات فنی آن عوامل کلیدی هستند که پیش از انتخاب سایز لاستیک کومهو بایستی در نظر بگیرید. به عنوان مثال، شرکت لاستیک سازی کومهو منطبق بر وضعیت شرایط آب و هوایی مختلف، محصولات خود را در سه دسته بندی اصلی منجمله لاستیک زمستانی، لاستیک تابستانی و چهار فصل نموده اند. در نتیجه افرادی که در منطقه های کوهستانی تمایل به رانندگی دارند، بایستی اتومبیل خود را به لاستیک های کومهو از نوع زمستانه مجهز نمایند تا چسبندگی لازم نسبت به سطوح بارانی و برفی لغزنده را داشته باشند.

به طور کلی، تعویض لاستیک های قدیمی خودرو، نیاز به کسب یک سری اطلاعات جامع دارد چون سهل انگاری نسبت به چنین موضوعی، می تواند طول عمر لاستیک های جدید را کاهش دهد. در صورت تمایل به خرید لاستیک کومهو به صورت آنلاین می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید و پس از بررسی کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه، بهترین انتخاب خود را انجام دهید.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 201
نمایش همه
علاقه مندی ها ()