گیربکس آیوما auma یکی از قطعات یدکی به کار رفته در عملگرهای برقی به شمار می رود. گیربکس با عنوان جعبه دنده نیز شناخته می شود و به دلیل نیاز به تعریف سرعت، در طراحی اکثر سیستم های مکانیکی شاهد به کارگیری گیربکس هستیم. هدف از بکارگیری و نصب گیربکس آیوما در ساخت دستگاه های اکچویتور برقی auma، ایجاد تغییر زاویه محور دوران و چرخش است.

طراحی قطعات گیربکس در مدل های مختلف همچون حلزونی، هلیکال، خورشیدی، صنعتی، آویز و ... صورت می پذیرد. در نتیجه هنگام خرید گیربکس آیوما auma می بایست به بررسی دقیق مشخصات فنی آن بپردازید. گروه صنعتی برگزیدگان آیوما به عنوان نماینده فروش قطعات یدکی عملگرهای آیوما می توانند برای شما صنعت‌گران امکان خرید گیربکس آیوما را مهیا سازند.

مهمترین نکات خرید گیربکس آیوما auma

تنوع مدل فروش گیربکس آیوما auma بسیار است. در نتیجه پیش از خرید گیربکس آیوما auma، ضرورت دارد که اطلاعات کافی نسبت به محل بکارگیری و همچنین شرایط استفاده از آن داشته باشید. با آگاهی نسبت به موارد این چنینی، هنگام آسیب دیدگی قطعات اکچویتورهای برقی آیوما، بررسی وضعیت سلامت گیربکس حائز اهمیت است چون می تواند باعث اختلال در عملکرد کلی ماشین آلات صنعتی، تجهیزات مکانیکی و سیستم های الکترومکانیکی شود.

قیمت گیربکس آیوما auma مبنی بر مشخصات فنی و نوع آن ها تعیین می گردد. در عین حال، وارداتی بودن قطعات و وضعیت بازار باعث نوسانات قیمت قطعات یدکی عملگرهای آیوما می شود. در نتیجه پس از بررسی جزئیات قطعات و مراجعه به مراکز معتبر، با اطمینان خاطر می توانید اقدام به خرید گیربکس آیوما auma اورجینال نمائید. همواره انتخاب نوع گیربکس بر روی نتیجه عملکرد قطعات اکچویتورهای برقی تأثیرگذار می باشد. اگر به دنبال تأمین گیربکس آیوما auma اصل با قیمت ارزان و همراه با خدمات پس از فروش هستید می توانید با شرکت صنعتی AUMA در تماس باشید، پس از بررسی تمام جوانب پیش رو، در نهایت با اطمینان خاطر می توانید بهترین و مناسب ترین گیربکس آیوما را منطبق بر مدل عملگر خریداری کنید.

آدرس دفتر مرکزی: تهران خیابان خیام شمالی مقابل درب شرقی پارک شهر پاساژ بزرگ خیام طبقه ۵ واحد ۵۷۰ 

آدرس انبار تهران: تهران چهاردانگه ،شهرک صنعتی چهاردانگه ، شهرک صنعتی سهند ، بلوار چهارم ، سوله های آبی و سفید ، پلاک ۶/۶۰۷

تلفن تماس :  02133904298

09123019961 پوریا نظام

09124794693 بهنام بهلولی

09127932300 ابوالفضل نجیمی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 21
نمایش همه
علاقه مندی ها ()