توسط مراکز آموزشگاه شیرینی پزی، کلاس و دوره های مختلف مرتبط برگزار می شوند که در این مقاله کوتاه، به صورت مختصر بدان اشاره خواهیم نمود. افرادی که برنامه‌ دارند در حوزه قنادی و شیرینی پزی مشغول به کار شوند و به دنبال یادگیری مهارت های لازم هستند، بهتر است با ثبت نام در آموزشگاه شیرینی پزی ، سطح دانش خود را نسبت به تکنیک و روش های مختلف در زمینه قنادی ارتقاء دهند. آموزشگاه شیرینی پزی پرتیکان در طی چندین سال فعالیت در این زمینه، توانسته‌اند مسیر را برای بهبود و ارتقاء مهارت های شیرینی پزی در بین جوانان و علاقه‌مندان در این عرصه هموار سازند.

مزیت ثبت نام در آموزشگاه شیرینی پزی

آموزشگاه های شیرینی پزی معمولاً دوره‌های متنوعی را برای علاقه‌مندان به یادگیری فنون این هنر برگزار می کنند. برخی از این دوره‌ها شامل موارد زیر است:

  • دوره مقدماتی شیرینی پزی: این دوره برای مبتدیان طراحی شده و شامل اصول پایه شیرینی پزی، آشنایی با ابزار و مواد اولیه است.
  • دوره پیشرفته شیرینی پزی: در این دوره، تکنیک های پیشرفته‌تر مانند شیرینی های فانتزی، کیک های تخصصی و دسرهای حرفه‌ای آموزش داده می شود.
  • دوره تخصصی کیک پزی: آموزشگاه شیرینی پزی بر روی هنر تهیه کیک، تزئین، و طراحی کیک های عروسی و تولد متمرکز هستند.
  • دوره شکلات‌سازی: آموزش فنون مختلف تهیه شکلات، فرم‌دهی، و تزئینات شکلاتی از مهمترین کلاس های قنادی است که در آموزشگاه شیرینی پزی می توانید بدان دسترسی داشته باشید.
  • دوره کار با قنادی های حرفه‌ای: آشنایی با تجهیزات و تکنیک های قنادی مدرن، مناسب برای کسانی که می خواهند در صنعت قنادی فعالیت کنند. از این رو، جهت صدور مدرک بین المللی قنادی می بایست در آموزشگاه شیرینی پزی ثبت نام کنند.
  • دوره کارگاه های عملی: شامل کارگاه های کوتاه‌مدت و عملی برای یادگیری سریع تکنیک های خاص.

آموزشگاه کیک و شیرینی پزی ممکن است بسته به نیاز بازار و درخواست دانشجویان، دوره‌های خاص‌تری نیز ارائه دهند. جهت کسب اطلاعات دقیق و جزئیات بیشتر نسبت به تنوع کلاس های قنادی موجود می توانید با آموزشگاه شیرینی پزی پرتیکان تماس حاصل فرمائید.

نشانی: تـهران، میـرداماد،جنب متـرو میـرداماد، خیابان پوری سلطانی(پگاه سابق) ،ده متری دوم،پلاک 4،واحد 3

تلفن:( ده خط پاسخگو )

021-91002010

021-22221208

021-22907769

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 5
نمایش همه
علاقه مندی ها ()