اگر به دنبال اطلاعات خاص نسبت به روش های مختلف خدمات رادیولوژی دندان هستید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید، تا اطلاعات دقیقتری در این زمینه دریافت نمائید. امروزه از تکنیک و همچنین تجهیزات مختلف برای انجام رادیولوژی دندان استفاده می شود، که این مسئله باعث سردرگمی افراد می گردد. البته تنها برخی از مراکز رادیولوژی دندان هستند که قابلیت ارائه کلیه خدمات مرتبط را دارند. مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل نیز از جمله مراکزی است که تجهیز به کلیه دستگاه های پیشرفت در این حوزه رادیولوژی دندان در منطقه سعادت آباد می باشند.

شرح خدمات رادیولوژی دندان

طراحی فضاهای راحت برای بیماران و رعایت استانداردهای ایمنی در مواجهه با اشعه از ویژگی های یک مرکز رادیولوژی دندان معتبر و دارای سابقه محسوب می گردد. همچنین دارای کادر متخصص شامل تکنسین های رادیولوژی دندان ،که تجربه کافی در زمینه انواع رادیوگرافی فک و صورت دارند. برخی از امکانات و تجهیزات رایج در مراکز معتبر رادیولوژی دندان، فک و صورت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رادیوگرافی دیجیتال: استفاده از سیستم های دیجیتال برای گرفتن تصاویر با کیفیت بالا و کاهش دوز اشعه.
  • رادیوگرافی پریاپیکال: برای بررسی دقیق ریشه دندان ها و بافت های اطراف.
  • رادیوگرافی پانورامیک (OPG): تصویربرداری از تمام دندان ها و ساختارهای فکی به صورت یکجا.
  • توموگرافی کامپیوتری (CBCT): تصویر برداری سه‌بعدی از ساختارهای فک و صورت که برای برنامه‌ریزی درمان های پیچیده مانند ایمپلنت ها بسیار مفید است.
  • فناوری های پیشرفته: استفاده از نرم‌افزارهای تخصصی برای تجزیه و تحلیل تصاویر و تشخیص بهتر مشکلات.
  • دستگاه های کم‌اشعه: استفاده از تجهیزات با دوز اشعه پایین برای کاهش خطرات احتمالی برای بیماران.

برای اطلاع از هزینه رادیولوژی دندان با ما در ارتباط باشید . ارائه مشاوره های لازم به بیماران درباره روش های تصویربرداری و نتایج آن ها در مرکز رادیولوژی دندان داده می شود. جهت انجام روش های مختلف رادیولوژی دندان می توانید با بخش پذیرش مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل تماس حاصل فرمائید و به صورت آنلاین نوبت دریافت کنید.

تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج به سمت چهارراه شهرداری، خیابان سرو غربی، ابتدای خیابان مروارید، ساختمان مروارید، پلاک 2، طبقه 2، واحد 14

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 15
نمایش همه
علاقه مندی ها ()