چندین سال است که توسط مجموعه ایمنی آتش گریز تهران، خدمات شارژ کپسول آتشنشانی به همشهریان ارائه داده می شود. در نتیجه عموم افراد و ارگان های مختلف به منظور سرویس و دریافت خدمات شارژ کپسول آتشنشانی در منطقه تهران با ما تماس حاصل فرمایند. تمیز کردن کپسول از آلودگی‌ها و مواد زائد که ممکن است عملکرد آن را تحت تأثیر قرار دهد. از مواردی است که هنگام سرویس و روند شارژ کپسول آتشنشانی باید در نظر گرفته شود. همچنین بررسی برچسب ها و علامت های هشدار و همچنین اطلاعات لازم برای استفاده صحیح بر روی کپسول های آتش نشانی بایستی از سوی افراد در نظر گرفته شود.

نکات مهم ارائه خدمات شارژ کپسول آتشنشانی

به طور کلی، ارائه خدمات شارژ کپسول آتشنشانی دارای نکات متعددی است که افراد متخصص در این حوزه تجربه دارند و می توانند شما را در دریافت چنین خدماتی همراهی کنند. از جمله مواقعی که افراد می بایست نسبت به شارژ کپسول آتش نشانی اقدام نمایند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده مکرر: هنگام استفاده از کپسول در تعداد دفعات زیاد، بررسی وضعیت شارژ کپسول آتشنشانی حائز اهمیت است.
  • نشانگر سطح: پس از بررسی وضعیت سالم بودن کپسول، با مشاهده محل نشانگر سطح محتوا می توانید بهتر نسبت به انجام شارژ کپسول آتشنشانی تصمیم بگیرید.
  • کاهش عملکرد: هنگام تست کپسول، با کاهش عملکرد آن روبرو شدید، برای بررسی بیشتر، سرویس و همچنین شارژ کپسول آتش نشانی می توانید به مراکز مرتبط مراجعه کنید.
  • زمان‌بندی دوره‌ای: به صورت دوره‌ای بایستی مدت زمان اعتبار و کیفیت محتویات کپسول مورد بررسی قرار گرفته شود، سپس با اطمینان خاطر می توانید از کپسول مورد نظر استفاده کنید.
  • بعد از وقوع حادثه: پس از وقوع حادثه آتش‌سوزی و استفاده از کپسول، می بایست نسبت به شارژ کپسول آتش نشانی اقدام نمائید.

برای اطلاع از هزینه شارژ کپسول آتش نشانی ، می توانید با کارشناسان ما در مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران تماس بگیرید.

آدرس: تهران - حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09194177197 - 09120732013 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 8
نمایش همه
علاقه مندی ها ()