قرص کلر آنزیم دار آمریکایی آکواپول از دیگر محصولات پرفروش شرکت جهان امید مهر آتنا به شمار می رود که مصارف گسترده‌ای در صنایع مختلف دارد. با توجه به این که قیمت ها ممکن است بین برندها و انواع مختلف متفاوت باشد. مقایسه قیمت قرص کلر آمریکایی و بررسی کیفیت در کنار هزینه اهمیت دارد. در نتیجه متناسب با مصارفی که دارید، می توانید برای خرید قرص کلر آنزیم دار آمریکایی آکواپول 200 گرمی با درصد خلوص کلر 85% و 5 آنزیم اقدام کنید.

بررسی ویژگی های قرص کلر آنزیم دار آمریکایی آکواپول

از قابلیت و ویژگی های قرص کلر آنزیم دار آمریکایی آکواپول می توانید برای تصفیه آب در صنایع باغداری و دامداری، ضد عفونی خاک، تصفیه آب آشامیدنی، ضدعفونی کردن آب استخر و ... استفاده نمائید. رعایت نکات ایمنی پیش از استفاده قرص کلر آمریکایی برای مصرف‌کننده حائز اهمیت می باشد. همچنین، اطمینان حاصل کنید که محصول دارای مجوزهای لازم از مراکز بهداشتی و استاندارد باشد.

ممکن است برخی مناطق محدودیت‌هایی برای استفاده و فروش پودر کلر داشته باشند. بهتر است از قوانین منطقه خود مطلع شوید. سعی کنید از محصولات معتبر خرید کنید که به کیفیت محصولات خود شهرت دارند. همیشه باید به دستورالعمل روی بسته بندی و توصیه‌های بهداشتی توجه کرد. جهت تهیه پودر و قرص کلر، بهتر است به تامین‌کنندگان معتبر مراجعه نمائید. اطمینان حاصل کنید که محصول دارای استانداردهای لازم است.

از مزیت های قرص کلر آمریکایی می توان به حفظ کیفیت و شفافیت عالی آب استخر و همچنین حلالیت کامل قرص کلر در آب و عدم ته‌نشینی لرد اشاره کرد. ضمن آنکه هنگام حل شدن، بوی نامطبوع و زننده از قرص منتشر نمی شود. قیمت قرص کلر آنزیم دار آمریکایی آکواپول را می توانید در وب سایت شرکت جهان امید مهر آتنا رویت نمائید. سپس به صورت تضمین شده، نسبت به خرید قرص کلر آمریکایی اورجینال به صورت آنلاین اقدام کنید.

آدرس : تهران - سعادت آباد - خیابان کوهستان - خیابان احسان - پلاک 52 -واحد 2

شماره تماس :  02188848547 - 02188317033

 شماره همراه و واتساپ : 09121576285     

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 5
نمایش همه
علاقه مندی ها ()