فروش اقساطی پارس خودرو بهترین موقعیت برای کسانی است که توان مالی کافی و یا علاقه‌مند به پرداخت یکجا مبلغ خودرو را ندارند. در نتیجه پرداخت تقسیطی به افراد این امکان را می دهد که بتوانند متناسب با وضعیت مالی و سرمایه خود، از طرح فروش اقساطی پارس خودرو استفاده نمائید. در این صورت، به سهولت می توانید اتومبیل مورد پسند خود را با شرایط ایده‌آل خریداری نمائید. مجموعه دنیای خودرو به دلیل داشتن سابقه طولانی و بلندمدت در حوزه فروش اقساطی خودرو، همواره می توانند پاسخگوی متقاضیان خرید اقساطی پارس خودرو باشند.

تشریح مراحل امضای قرارداد فروش اقساطی پارس خودرو

در برخی موارد، مشتریان باید یک یا چند ضامن معتبر برای استفاده از خدمات فروش اقساطی پارس خودرو معرفی نموده تا توانایی بازپرداخت اقساط را تأیید کنند. پس از تایید تمامی مدارک و اطلاعات، مشتریان باید قرارداد فروش اقساطی پارس خودرو را امضا کنند که شامل تمامی شرایط و ضوابط فروش است. از این رو، بر این موضوع مهم تأکید داریم که بایستی اطلاعات جامع نسبت به جزئیات شرایط فروش اقساطی محصولات پارس خودرو داشته باشید تا متحمل بار مالی سنگین ناشی از دیرکرد پرداخت اقساط ماهیانه قرار نگیرید.

بعد از انجام مراحل فوق و تسویه مبلغ اولیه در ارائه پیشنهادات فروش اقساطی پارس خودرو با شرایط تحویل فوری، خودرو به مشتری تحویل داده می شود. مشتریان می توانند از خدمات پس از فروش نیز متناسب با سقف تعهدات فروشنده استفاده کنند که شامل تعمیرات، خدمات دوره‌ای و پشتیبانی فنی می شود که عمدتاً از سوی نمایندگی های معتبر چنین خدماتی به خریداران ارائه داده می شود.

همانطور که می دانید، خریدار باید خودرو مورد نظر خود را انتخاب کرده و شرایط مربوط به آن مدل را بررسی کند. مراکز فروش اقساطی پارس خودرو معمولاً گزینه‌ های مختلفی را از مدل های مختلف خودروها در اختیار متقاضیان قرار می دهند، تا بدین وسیله میزان انتخاب افراد توسعه پیدا کند و تسهیل یابد. جهت آشنایی با جزئیات شرایط فروش اقساطی خودرو بهتر است با مشاوران فروش ما مشورت نمائید و سپس بهترین تصمیم‌گیری را داشته باشید.

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 

09221271382

09909511373

09300648006

آدرس شعبه مرکزی: اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

آدرس شعبه 1: خیابان بهشتی جنب مترو شهید قدوسی برج زرین واحد ۱/۲

تلفن شعبه : 02188505848-53

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 5
نمایش همه
علاقه مندی ها ()